Javascript required
Skip to content Skip to sidebar Skip to footer

אמיר איבגי - פרשת איבגי: למה השמאלנים לא מגנים? - אמיר איבגי (נולד ביא בשבט ה'תשלה, 23 בינואר 1975) הוא עיתונאי, שדרן רדיו וטלוויזיה, מגיש מהדורת החדשות המרכזית של ערוץ 20 ולשעבר ראש מחלקת החדשות של גלי .

אחרי שנה וחצי בלבד, כשברקע ביקורת בתחנה על התנהלותו, אמיר איבגי יסיים את תפקידו כראש מחלקת החדשות ויישאר מגיש יומן הצהריים. ממ מפקדת גלצ, גלית אלטשטיין וראש מחלקת החדשות, אמיר איבגי, סיכמו בהחלטה משותפת על סיום תפקידו כמנהל המחלקה והמשך פעילותו כמגיש יומן הצהריים . היום הזה עם אמיר איבגי. היום הזה עם אמיר איבגי. שידר ברדיו דרום ובקול הים האדום.

אם היה יותר אמיר איבגי בתקשורת, נתניהו לא היה מגיע לחקירותצילום: ×
×"עראק מ×"×'ית של עו"×" שיר×" ניר - פוסט×" from posta.co.il
שידר ברדיו דרום ובקול הים האדום. אחרי שנה וחצי בלבד, כשברקע ביקורת בתחנה על התנהלותו, אמיר איבגי יסיים את תפקידו כראש מחלקת החדשות ויישאר מגיש יומן הצהריים. ממ מפקדת גלצ, גלית אלטשטיין וראש מחלקת החדשות, אמיר איבגי, סיכמו בהחלטה משותפת על סיום תפקידו כמנהל המחלקה והמשך פעילותו כמגיש יומן הצהריים . אמיר איבגי יסיים את תפקידו כראש מחלקת החדשות בגלצ. לעשרות שנים של הזנחה שלטונית יש מחיר. י״ג באדר א׳ ה׳תשע״ט (18/02/2019) | עורכי ערוץ 20. מפקד גלי צהל החליט למנות את העיתונאי הימני והמגיש ב'ערוץ 20', אמיר איבגי לראש מחלקת החדשות של גלי צהל • איבגי בתגובה: מגיש יומן הצהריים, אמיר איבגי, משיב על ריאיון מנטליות .

זה מרגש, מאתגר ומאד מחייב .

ליטל שמש, מגישת מהדורת חדשות 20 · הדרום הפרוע: מפקד גלי צהל החליט למנות את העיתונאי הימני והמגיש ב'ערוץ 20', אמיר איבגי לראש מחלקת החדשות של גלי צהל • איבגי בתגובה: אמיר איבגי יסיים את תפקידו כראש מחלקת החדשות בגלצ. מגיש יומן הצהריים, אמיר איבגי, משיב על ריאיון מנטליות . גראמבר / מר דיקסון / ספאד. ערוץ היוטיוב היום הזה עם אמיר איבגי. אמיר איבגי (נולד ביא בשבט ה'תשלה, 23 בינואר 1975) הוא עיתונאי, שדרן רדיו וטלוויזיה, מגיש מהדורת החדשות המרכזית של ערוץ 20 ולשעבר ראש מחלקת החדשות של גלי . אם היה יותר אמיר איבגי בתקשורת, נתניהו לא היה מגיע לחקירותצילום: אחרי שנה וחצי בלבד, כשברקע ביקורת בתחנה על התנהלותו, אמיר איבגי יסיים את תפקידו כראש מחלקת החדשות ויישאר מגיש יומן הצהריים. זה מרגש, מאתגר ומאד מחייב . היום הזה עם אמיר איבגי. לעשרות שנים של הזנחה שלטונית יש מחיר. היום הזה עם אמיר איבגי.

אחרי שנה וחצי בלבד, כשברקע ביקורת בתחנה על התנהלותו, אמיר איבגי יסיים את תפקידו כראש מחלקת החדשות ויישאר מגיש יומן הצהריים. היום הזה עם אמיר איבגי. גראמבר / מר דיקסון / ספאד. ממ מפקדת גלצ, גלית אלטשטיין וראש מחלקת החדשות, אמיר איבגי, סיכמו בהחלטה משותפת על סיום תפקידו כמנהל המחלקה והמשך פעילותו כמגיש יומן הצהריים . אם היה יותר אמיר איבגי בתקשורת, נתניהו לא היה מגיע לחקירותצילום:

אמיר איבגי (נולד ביא בשבט ה'תשלה, 23 בינואר 1975) הוא עיתונאי, שדרן רדיו וטלוויזיה, מגיש מהדורת החדשות המרכזית של ערוץ 20 ולשעבר ראש מחלקת החדשות של גלי . מכיוון ש×
מכיוון ש×"רשימ×" ארוכ×" נעל×" אות×" ×'מספר סטטוסים נפר×"ים. ×›×"×™ from lookaside.fbsbx.com
ליטל שמש, מגישת מהדורת חדשות 20 · הדרום הפרוע: לעשרות שנים של הזנחה שלטונית יש מחיר. מגיש יומן הצהריים, אמיר איבגי, משיב על ריאיון מנטליות . אמיר איבגי (נולד ביא בשבט ה'תשלה, 23 בינואר 1975) הוא עיתונאי, שדרן רדיו וטלוויזיה, מגיש מהדורת החדשות המרכזית של ערוץ 20 ולשעבר ראש מחלקת החדשות של גלי . אם היה יותר אמיר איבגי בתקשורת, נתניהו לא היה מגיע לחקירותצילום: שידר ברדיו דרום ובקול הים האדום. זה מרגש, מאתגר ומאד מחייב . י״ג באדר א׳ ה׳תשע״ט (18/02/2019) | עורכי ערוץ 20.

מפקד גלי צהל החליט למנות את העיתונאי הימני והמגיש ב'ערוץ 20', אמיר איבגי לראש מחלקת החדשות של גלי צהל • איבגי בתגובה:

גראמבר / מר דיקסון / ספאד. אחרי שנה וחצי בלבד, כשברקע ביקורת בתחנה על התנהלותו, אמיר איבגי יסיים את תפקידו כראש מחלקת החדשות ויישאר מגיש יומן הצהריים. ערוץ היוטיוב היום הזה עם אמיר איבגי. מגיש יומן הצהריים, אמיר איבגי, משיב על ריאיון מנטליות . זה מרגש, מאתגר ומאד מחייב . שידר ברדיו דרום ובקול הים האדום. ליטל שמש, מגישת מהדורת חדשות 20 · הדרום הפרוע: היום הזה עם אמיר איבגי. מפקד גלי צהל החליט למנות את העיתונאי הימני והמגיש ב'ערוץ 20', אמיר איבגי לראש מחלקת החדשות של גלי צהל • איבגי בתגובה: י״ג באדר א׳ ה׳תשע״ט (18/02/2019) | עורכי ערוץ 20. היום הזה עם אמיר איבגי. אמיר איבגי (נולד ביא בשבט ה'תשלה, 23 בינואר 1975) הוא עיתונאי, שדרן רדיו וטלוויזיה, מגיש מהדורת החדשות המרכזית של ערוץ 20 ולשעבר ראש מחלקת החדשות של גלי . ממ מפקדת גלצ, גלית אלטשטיין וראש מחלקת החדשות, אמיר איבגי, סיכמו בהחלטה משותפת על סיום תפקידו כמנהל המחלקה והמשך פעילותו כמגיש יומן הצהריים .

ליטל שמש, מגישת מהדורת חדשות 20 · הדרום הפרוע: ממ מפקדת גלצ, גלית אלטשטיין וראש מחלקת החדשות, אמיר איבגי, סיכמו בהחלטה משותפת על סיום תפקידו כמנהל המחלקה והמשך פעילותו כמגיש יומן הצהריים . גראמבר / מר דיקסון / ספאד. אחרי שנה וחצי בלבד, כשברקע ביקורת בתחנה על התנהלותו, אמיר איבגי יסיים את תפקידו כראש מחלקת החדשות ויישאר מגיש יומן הצהריים. אמיר איבגי יסיים את תפקידו כראש מחלקת החדשות בגלצ.

שידר ברדיו דרום ובקול הים האדום. ×
×"עראק מ×"×'ית של עו"×" שיר×" ניר - פוסט×" from posta.co.il
ערוץ היוטיוב היום הזה עם אמיר איבגי. אחרי שנה וחצי בלבד, כשברקע ביקורת בתחנה על התנהלותו, אמיר איבגי יסיים את תפקידו כראש מחלקת החדשות ויישאר מגיש יומן הצהריים. היום הזה עם אמיר איבגי. גראמבר / מר דיקסון / ספאד. לעשרות שנים של הזנחה שלטונית יש מחיר. ליטל שמש, מגישת מהדורת חדשות 20 · הדרום הפרוע: שידר ברדיו דרום ובקול הים האדום. י״ג באדר א׳ ה׳תשע״ט (18/02/2019) | עורכי ערוץ 20.

ליטל שמש, מגישת מהדורת חדשות 20 · הדרום הפרוע:

מגיש יומן הצהריים, אמיר איבגי, משיב על ריאיון מנטליות . אם היה יותר אמיר איבגי בתקשורת, נתניהו לא היה מגיע לחקירותצילום: י״ג באדר א׳ ה׳תשע״ט (18/02/2019) | עורכי ערוץ 20. ערוץ היוטיוב היום הזה עם אמיר איבגי. גראמבר / מר דיקסון / ספאד. מפקד גלי צהל החליט למנות את העיתונאי הימני והמגיש ב'ערוץ 20', אמיר איבגי לראש מחלקת החדשות של גלי צהל • איבגי בתגובה: אמיר איבגי (נולד ביא בשבט ה'תשלה, 23 בינואר 1975) הוא עיתונאי, שדרן רדיו וטלוויזיה, מגיש מהדורת החדשות המרכזית של ערוץ 20 ולשעבר ראש מחלקת החדשות של גלי . היום הזה עם אמיר איבגי. היום הזה עם אמיר איבגי. זה מרגש, מאתגר ומאד מחייב . ממ מפקדת גלצ, גלית אלטשטיין וראש מחלקת החדשות, אמיר איבגי, סיכמו בהחלטה משותפת על סיום תפקידו כמנהל המחלקה והמשך פעילותו כמגיש יומן הצהריים . אמיר איבגי יסיים את תפקידו כראש מחלקת החדשות בגלצ. אחרי שנה וחצי בלבד, כשברקע ביקורת בתחנה על התנהלותו, אמיר איבגי יסיים את תפקידו כראש מחלקת החדשות ויישאר מגיש יומן הצהריים.

אמיר איבגי - פרשת אי×'×'×™: למ×" ×"שמאלנים לא מ×'נים? - אמיר איבגי (נולד ביא בשבט ה'תשלה, 23 בינואר 1975) הוא עיתונאי, שדרן רדיו וטלוויזיה, מגיש מהדורת החדשות המרכזית של ערוץ 20 ולשעבר ראש מחלקת החדשות של גלי .. מפקד גלי צהל החליט למנות את העיתונאי הימני והמגיש ב'ערוץ 20', אמיר איבגי לראש מחלקת החדשות של גלי צהל • איבגי בתגובה: היום הזה עם אמיר איבגי. היום הזה עם אמיר איבגי. אם היה יותר אמיר איבגי בתקשורת, נתניהו לא היה מגיע לחקירותצילום: מגיש יומן הצהריים, אמיר איבגי, משיב על ריאיון מנטליות .